Ahad, 6 September 2009

LUAHAN HATIKU...


comelnyer.....
aku nak gak rasa ada baby...,tapi blum ada rezeki...pada mereka yg dah mengandung dan dah ada cahaya mata yg comel2...hargailah mereka.tak salah menyayangi mereka bagai menatang minyak yg penuh,tapi berpada2 la demi masa depan yg akan kita corak kan..mereka bagai kain putih dan dari didikan kita lahirlah warna2 kehidupan mereka..
rasa tertanya2,mengapa ramai yg membiarkan mereka terkapai2 tanpa melindungi mereka..pada sesiapa yg tidak mengalukan kelahiran mereka,berpikirlah pada insan yg terlalu menginginkan kehadiran wajah2 manja yg tidak dapat merasa kewujudan mereka di sisi...
aku gembira bila ada keluarga yg menimang cahaya mata atau bakal mendapat ahli baru...tetapi aku cukup benci pada yg tak reti bersyukur pada rezeki yg ALLAH telah berikan...
P/S : PADA SESIAPA YG TERASA NAK "DERMA" BABY MEREKA...AKU SEDIA MENERIMA...HIHIHIHI....-jgn marah...-

4 ulasan:

  1. sedey nye bunyi..
    hmmm
    insyaAllah ada rezeki punya
    berdoa lah eh.
    :)

    BalasPadam
  2. huhuhuhu....mmg sedih sgt....tp thax bagi semangat...huhuhuhu...:(

    BalasPadam
  3. insyaallah ader..cuma belum rezeki skrg...bak kater ustaz fadzilah kamsah.ader sbb kenapa belum ada anak skrg...mungkin allah nak beri peluang perbaiki kelamahan....(da mcm ustazah la pulak aku nie..)insyalahh usaha yg penting..heheheheh

    BalasPadam
  4. insya'allah...usaha tangga kejayaan...hehehehe:)

    BalasPadam

Sociable

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SUAMIKU YG TERAMAT KUSAYANGI..

SUAMIKU YG TERAMAT KUSAYANGI..
Memahami,Penyayang,Penyabar,Sporting dan yg paling penting...menerima aku dan keluargaku seadanya.....Aku bertuah memiliki seorg suami sepertinya..:)

INILAH IBUKU YANG AMATKU SAYANGI

INILAH IBUKU YANG AMATKU SAYANGI
TERIMAH KASIH IBUKU...hanya ucapan itu yg mampu ku berikan untukmu yg selalu menyayangiku.Hanya ALLAH yg dapat membalas segala pengorbananmu kepadaku sejak aku dilahirkan sehingga nafasku yg terakhir.Aku bersyukur memilikimu sebagai ibuku dunia akhirat.

DIALAH SEORANG AYAH YG AMAT PENYAYANG

DIALAH SEORANG AYAH YG AMAT PENYAYANG
Aku beruntung memiliki seorang ayah yg amat penyayang.Terlalu byk yg dikorbankan untuk membesarkan kami adik beradik.Terima kasih di atas segala pergorbananmu ayahku.sesungguhnya,hanya ALLAH yg dapat membalas jasa baikmu padaku..Dan hanya ALLAH yg mengetahui sayangnya aku padamu ayahku.

ADEQ YG SELALU MERIUHKAN KEADAAN KELUARGAKU..

ADEQ YG SELALU MERIUHKAN KEADAAN KELUARGAKU..
Seorang berhati baik walaupun zahirnya selalu membuat kami sekeluarga riuh dengan perangainya yg tak dapat ditafsirkan.

SATU2NYA ADEQ YG PEMALU

SATU2NYA ADEQ YG PEMALU
Ni adeq aku yg sedang belajar kat matrik labuan.Tapi seorang yg pemalu dan pendiam.Banyak berahsia dan tidak mudah di dekati.Dan seorang yg sensitif giler...

....WARTAWAN ASTRO...

....WARTAWAN ASTRO...
Pembawa khabar atau cerita yg sensasi.Tak kiralah luar atau dalam kawasan..yg penting semua berita 100% betul dan bukanlah gosip semata2.Skg tgh study form 6...mana2 wartawan pun kene blajar dari dia kalu nak cari liputan yg PANAZZZZ...

NI BUAH HATI PENGARANG JANTUNG KAMI SEKELUARGA

NI BUAH HATI PENGARANG JANTUNG KAMI SEKELUARGA
Adeq yg jadik kebahagiaan kami sekeluarga.Yg memgubati hati ibu dan ayah bila sunyi..penuh dengan keletah nakal dan cerewet..Tapi itulah yg menjadi kegembiraan kami.

USAHA, DOA DAN TAWAKAL

Jangan pernah kenal putus asa dalam kehidupan..inilah yang aku pelajari dari seseorg yg bernama suami.Hadapi semua cabaran dan dugaan dengan senyuman yg membanggakan.Kerana itu akan membuat kita lebih maju dalam kehidupan dunia dan akhirat.Seimbang dalam percaturan hidup,carilah keberkatan dalam usaha kita. INSYA'ALLAH........
;

BELI KOMPUTER DENGAN HARGA YANG MURAH